26 octobre 2016

Heartfelt Creations and Creative Embellishments crossover

Hello,

En octobre, les équipes de Heartfelt Creations et de Creative Embellshiments ont fait un crossover, c'est-à-dire que l'équipe Creative Embellishments a utilisé des produits Heartfelt Creations sur ses créations et inversément pour l'équipe de Heartfelt.

Pour ma page, j'ai utilisé les étampes Striped Sun Kissed Fleur que j'ai embossé en blanc, peint avec des encres et découpé à main.

J'ai également utilisé plusieurs chipboards de Creative Embellishment que j'ai laissé au naturel parce que cela convenait parfaitement à mon combo couleurs.


In October, Heartfelt Creations and Creative Embellishments teams made a crossover, which means that Creative Embellishments used Heartfelt Creations on their creations and that Heartfelt did the same with Creative Embellishment products.

For this layout, I used stamps from Striped Sun Kissed Fleur that I embossed with white powder, painted using sprays and cut them out.

I also used a couple of Creative Embellishment chipboards that I left raw. It was perfect  for my color
combo.






 
 
Heartfelt Creations product used
 
 
Creative Embellishment product used
 
 
 
 
 
 
 
 

Aucun commentaire:

Publier un commentaire